Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
4. Обмін чи повернення товару неналежної якості, здійснюється у тому випадку якщо брак товару був з нашої сторони, якщо клієнт сам пошкодив товар у обміні/поверненні відмовлено.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № розрахункового рахунку IBAN;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № розрахункового рахунку IBAN для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Під час обміну чи повернення товару належної якості доставку сплачує покупець. Під час обміну чи повернення товару неналежної якості доставка за наш рахунок.
5. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою - адреса
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на розрахунковий рахунок IBAN.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.